Sprzedaż w Niemczech, czy można założyć firmę?

Michał Czempka z Agencji PozycjonowanieNiemcy.pl opowiada dlaczego założenie przez Polaków firmy w Niemczech jest nie tylko możliwe, ale także i bardzo proste. Nic więc dziwnego, że z możliwości tej skorzystało już wiele osób. Wciąż też na terenie Niemiec zakładane są nowe firmy, których właścicielami są Polacy.

Sprzedaż w Niemczech
– można sprzedawać Niemcom prosto z Polski

Sprzedaż w Niemczech, pozycjonowanie stronW Niemczech istnieje kilka możliwości prowadzenia własnej firmy. Z możliwości tej korzystają bardzo szeroko Polacy. Wielu z nich decyduje się otwierać w Niemczech przedstawicielstwo firmy, której główna siedziba mieści się w Polsce. Z kolei inni otwierają jednoosobową działalność gospodarczą. Obie formy są bardzo popularne. Osoby, które dopiero wchodzą na rynek niemiecki nie mogą jednak zapomnieć, że sprzedaż w Niemczech musi uwzględniać nie tylko przepisy niemieckiego prawa. Decydując się na sprzedaż w Niemczech swoich usług lub produktów trzeba pamiętać także o dzielących nas, niewielkich wprawdzie, różnicach kulturowych.

Biuro w Niemczech
– może okazać się przydatne

Obowiązujące w Niemczech prawo dopuszcza możliwość prowadzenia firmy w domu. Odrębne biuro w Niemczech może więc nam być nie potrzebne. Oczywiście nie każdy profil działalności nadaje się do prowadzenia we własnym domu. Nie powinny nas jednak przerażać koszty wynajmu lokalu na biuro w Niemczech. W niektórych miastach za wynajęcie lokalu na biuro może zapłacić nawet mniej niż w Polsce.

Strona w języku niemieckim
– główny punkt kampanii reklamowej

Z pewnością reklama firmy jest konieczna. Rozpoczynając swoją działalność powinniśmy pomyśleć także o tym, aby nasza firma zaistniała w Internecie. Reklamujmy się na portalach społecznościowych, ale przede wszystkim zamówmy stronę firmową. Strona w języku niemieckim dla firm działających w Niemczech jest niezbędna. Dobrze będzie wyglądała nie tylko strona w języku niemieckim, ale także strona w polskiej wersji językowej.

Pozycjonowanie stron w Niemczech
– popularne wyniki przybliżają klientów

Z pewnością warto zadbać o pozycjonowanie stron w Niemczech. Najbardziej popularna wyszukiwarka w tym kraju to google.de. Zadbajmy więc o pozycjonowanie stron w Niemczech właśnie w tej wyszukiwarce. W ten sposób uda nam się wypromować firmę u zachodnich sąsiadów.