Strona internetowa – wizytówka firmy
Dostęp do Internetu ma większość Polaków. Na całym świecie z sieci korzysta kilka miliardów osób. To ogromna grupa, do której można dotrzeć niezależnie od lokalizacji oraz czasu – wystarczy dostęp do sieci na komputerze lub teraz dodatkowo na urządzeniach mobilnych. Wobec tego Internet jest dla firm przestrzenią, w której mogą one skutecznie zaprezentować siebie i dotrzeć do wielu nowych klientów. Podstawą wszystkich przedsięwzięć jest własna strona internetowa.
Strona WWW dla firmy powinna być jej wizytówką. To na niej muszą znajdować się wszystkie informacje, których celem jest zainteresowanie i skłonienie do skorzystania z oferty. Teraz większość internautów poszukuje w sieci informacji na temat produktów, usług, marek czy przedsiębiorstw praktycznie w każdej branży. To wobec tego ogromny rynek dla firm, które chciałyby zdobyć nowych klientów i ugruntować swoją pozycję.
Projekt strony firmowej
Jak zostało wspomniane, na stronie firmowej muszą znaleźć się wszystkie kluczowe informacje na temat danej firmy, która jest jej właścicielem. Witryna powinna głównie przedstawiać ofertę, dane kontaktowe, dodatkowo także informacje o firmie, w tym jej historii, branży. To niezbędne minimum, ale oczywiście można dodać na stronę wiele innych elementów, począwszy od fotografii, filmów i animacji, a skończywszy na interaktywnych aplikacjach, kalkulatorach, prezentacjach.
Zaprojektowanie strony firmowej to zadanie dla osoby, która doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest umiejętne połączenie grafiki i treści. Teraz zlecenie zaprojektowania strony internetowej od samego początku to dość duży wydatek, dlatego wielu właścicieli firm decyduje się na tańsze rozwiązanie, a mianowicie na przygotowanie strony z gotowego szablonu. Cena jest nawet dziesięciokrotnie niższa, chociaż szablon nie dale szerokich możliwości personalizacji.
Dodatkowo stronę www można wykonać nawet samodzielnie, ponieważ w sieci dostępnych jest wiele darmowych narzędzi i portali do tego celu przeznaczonych. Jednak dla optymalnych rezultatów najlepiej skorzystać pomocy specjalistów – to wcale nie tak wysoki wydatek.
Ciekawa wydaje się propozycja wykonania, utrzymania i bieżącej obsługi indywidualnej strony internetowej dostępna pod adresem http://apiri.pl – strony www dla firm, gdzie za stworzenie strony zapłacimy 1 zł netto, a pozycjonowanie strony w wyszukiwarce zaczyna się od 19 zł miesięcznie za frazę.